Bra start på veckan

Måndag idag och för en gångs skull känns det skönt, det ni! ;) hehe. Har haft många lektioner idag som avslutades med ett matteprov som jag tror gick ganska bra.

Nu har jag suttit och skrivit det sista till projektarbetet och är i princip klar, några dokument som ska klistras ihop och pengarna ska skickas till Barncancerfonen. Så himla skönt! Har inte en läxa för tillfället, toppen!

Imorgon blir det praktik på förmiddagen som kommpensation för att min handledare inte kan ha mig på onsdag så då blir jag ledig hela onsdagen och imorgon eftermiddag eftersom vår enda lektion är inställd. :)
Det blir klippning och provning av balfrissyr imorn med, var evigheter sen jag klippte mig så det är på tiden nu, hoppas det blir bra :)

Nu ska jag nog ta en löparrunda.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0