....

Och så har den alltid så långa torsdagen gått.. Har haft massvis med lektioner, men gick på konsert på samhällen vilket var trevligt. Det var esteternas slutkonsert och dom var toppen!


Duktiga killar och tjejer :)

Jag är lite velig nu inför valborg, älsklings familj ska vara hos dom jernudda och fredrik ska vara där, men samtidigt vill jag träffa mina kompisar som ska vara hos cornelia, vi träffas alldeles för sällan nu för tiden. Det är verkligen inte deras fel för jag har varit slö på sista tiden och borde bättra mig men samtidigt gillar jag att vara hemma och mysa.. tråkigt problem dedär, får se hur det blir sen, hoppas på en bra sommar då jag kan umgås mycket mer mer mina vänner <3

Nu skajag se klart på lyxfällan ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snälla, gör inte som jag gjorde! Glöm för guds skull inte dina vänner, det är inte värt det!

2010-05-02 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0