Fredag

Nu har hela påsklovet gått och så mycket ledigt tycker jag inte att jag har haft, eller? hehe..
Idag har jag faktiskt fått lite gjort, gick upp efter nio och vi tiotiden började jag plugga, läste något häfte i marknadsföring c som var på engelska, tog en halv evighet.. Räknade också matte i en och en halv timma, duktig elin.! Har nästan inga läxor kvar att göra nu, toppen! :D

Har käkat lite nu, så nu tänkte jag att när mamma kommer hem vilket borde göra om några minuter så ska jag anmäla mig för högskolan, så skönt att bli av med det ;)


Helgen kommer att spenderas hos älskling och imorn ska vi åka in till Vimmerby och se ifall vi hittar någon kostym till balen och studenten till honom :)

Trevlig helg!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Knasboll (K)

2010-04-09 @ 18:48:44
Postat av: elin

Du är knasig sötis :P

2010-04-09 @ 20:42:19
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0