Helgen som gått

Hade tänkt att visa denna helg i bilder eftersom det har blivit mycket kort.
Klicka för att göra bilderna större.

 
Dagen började med en löparrunda till fågeltornet.

 
Uppe i tornet tog jag en liten paus för att njuta av den fina morgonen :)

 
Jag sprang genom kohagen på vägen hem...

Efter frukost åkte vi till Fredriks mormor på kalas, när det var slut tog vi bilen och åkte i ca 1 min till kalas för min mormor.

 
Hos mormor var mina bröder, flickvänner och hundarna, Mira på bild. Mormor bjöd på god mat och fika, årets första jordgubbar =)

 
Väl hemma igen tog jag en promenad med Jasse och efter det styrde med både det ena och det andra, studentmössan provades t.ex.

Igår var det balträning, fick ingen bild därifrån men det var lite kul faktiskt, vi gjorde vårt bästa älskling och jag men kanske inte gick toppen precis ;) hehe..

Vi vaxade älsklings bil och jag var såhär snygg när vi gjorde det :P haha..
 
Var också och hälsade på kaninungarna som fredriks farbror har, åhh så söta dom är, blir lite sugen på att ta med en hem men så är det mycket jobb med dem också, vi får la se hur det blir med den saken..

Kan summera detta till en bra helg! Hoppas på en bra vecka nu med :)
Kramis


Kommentarer
Postat av: snygging du blev :D:D

snyggging du blev :D:D

2010-04-25 @ 22:01:55
Postat av: elin

är det du knasfredrik som skriver? ;)

2010-04-25 @ 22:44:51
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0