Helt slut!

Kom hem från en joggingrunda för en timma sedan och jag var helt död då, har så jäkla dålig kondis! Kan inte ens tänka mig hur det ska gå på vårruset som är om en månad, men jag ska kämpa nu så jag blir duglig i alla fall :) Väl hemma från löparrundan så gjorde jag lite övningar för att få mer muskler i magen så är trött i hela kroppen..
Oj nu kom ja på vad jag glömt, stretcha :O

-----
Sådär, får se om de hjälper så här mycket efter :P hehe..

Helgen har för övrigt varit lugn, älskling och jag lever vårt pensionersliv som Michaela sa: Som ni tjatar nu så undrar ja hur ni blir när ni blir pensionärer :P haha.. vi är nog redan det.

Igår tog vi en sväng till Vimmerby och köpte kostym åt fredrik, gud sicken stilig man han blev! Annars har det mest varit lugnt, tog en promenad ut till fågeltornet idag och på vägen därifrån bar jag Louise fredriks brorsdotter och nu märker jag att jag kanske inte skulle burit henne hela vägen, är helt död i armarna!


Louise (Veronika som ligger och sussar i bakgrunden)
Klicka på bilden för att se den större.

Sover nog gott inatt för nu är jag trött i både ben, mage och armar.
Skola imorn så det blir väl att nanna tidigt ikväll..



Ha det fint!
Kram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

knasboll träna magen du ;)

2010-04-11 @ 21:33:23
Postat av: elin

ja du kanske ska testa du med :P hihi

2010-04-11 @ 21:44:32
URL: http://eliincecilia.blogg.se/
Postat av: Michaela

ni ser, med de kommentarerna förstår alla vad jag menar!

Kram på er!

2010-04-12 @ 18:39:42
Postat av: elin

haha jo det är nog så :P

2010-04-12 @ 22:06:16
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0