Ledig dag

Åh så skönt det var att sova nån timme extra idag.. Har precis varit och satt in lite pengar på banken och solat lite i hopp om att bli brun till balen :)
Har fortfarande ont i ryggen och munnen men tog en tablett förut så det är lite bättre med munnen iaf, men trätt på att det aldrig försvinner. Jag som måste ut och springa men med så ont i ryggen är det inte speciellt lockande..


Fick hem nummerlappen till Vårruset idag, det är bara en vecka kvar nu ju, wiie..



Snygg bild från igår när lisa testade balfrisyr ;) Innan detta satt jag med spolar i hela håret och en rymdhjälm på mig, haha.. så jäkla snyggt var det, inte .. Det är inte såhär mitt hår ska se ut på balen, inte på långa vägar ;)

Snart kommer älskling då ska vi äta sen åker vi nog ut till Jernudda :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0