Ny vecka

Nu var det måndag igen och dagen har varit helt okej, lagom med lektioner och hyfsat enkelt, det gillar jag!
Har legat på altanen och läst igenom häftet till svenska nationella som är på fredag vilket känns lite nervöst, jag är ju inte ett proffs på att skriva precis..

Kom nyligen hem efter en promenad, skönt att komma ut och det är ju bara 2 veckor kvar tills vårruset, dags att sätta fart nu elin! ;)



Måste förresten tipsa de få läsarna jag har om en supergod korv, ja precis en korv jag som verkligen älskar korv, inte.. Haha men denna är smarrkig, det är en kokkorv som heter ostwienerkorv, smaskens är den.. Finns på willys här i hultsfred och säkert fler ställen :)

Ha det fint!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

KNasboll som skriver om korv.. ;)

2010-04-19 @ 23:04:53
Postat av: elin

men det är väl intressant?

2010-04-20 @ 18:25:11
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0