Snart är veckan slut..

Åh så skönt att det är torsdag vilket betyder att helgen snart är här, men först....
.... ett nationellt prov i svenska b. Jag jublar av glädje, eller inte. Sitter nu och läser lite om de olika slags texterna man ska skriva så jag har ett hum om hur de ska skrivas, vi får väl se hur det går helt enkelt, mellan 9 och 14 kommer man antagligen vara upptagen med det, fast jag orkar nog inte sitta så länge.


Dagen har varit bra, men lång. Har haft väldigt många lektioner som avslutades med idrott där jag var ute och sprang, fy vad jag tog ut mig, är fortfarande trött..

Nu på kvällen har jag varit ute och gått med jasse, stannade till och solade en stund med så jag blir brun och fin till balen, och även till företagsgalan som jasse och jag blivit inbjudna till genom vårt UF företag, ska bli väldigt intressant!


Nu ska jag fortsätta läsa lite sen blir det sängen tidigt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0