Tillbaka till skolan

Så har första dagen i skolan gått och jag tycker det har gått ganska fort, har hunnit med två olika handelslektioner, samhäll och matte b, så det blev en lång dag. Väl hemma så åkte mamma och jag till mormor för att fixa lite i hennes trädgård men även att vi kämpade i några timmar så blev det inte så stor skillnad ;)



Imorgon är en dag som jag inte precis har längtat efter, vad som händer vill jag inte säga men känns inte så kul.. Just nu känner jag mig lugn och trygg så det ska nog gå bra. Känns så himla skönt nu när jag vet vad jag ska göra i sommar och höst.
Tycker verkligen synd om er som inte kommit på vad ni vill göra än för jag var där för ca en månad sen och man känner sig ganska dålig när alla frågar vad man ska göra och man svarar att man inte vet..

Så just nu känns det faktiskt bra i mitt liv jag vet vad jag vill nu så nu är det bara njuta av att må bra :)

Ha det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0