Tråkig söndag

Nu har helgen gått och vi är på den tråkiga söndagen igen..
Idag har jasse och jag jobbat med vårt företag som vi håller på att avveckla, skönt att det inte är så mycket kvar på det nu och för övrigt så är det inte så långt kvar till studenten :)

Nu sitter jag och tråkar i köket, väntar på att jag ska behöva åka och hämta mamma och pappa vid ica, dom har varit i stockholm i helgen..
Funderade en stund på om jag skulle åka ut till fredrik och sova där inatt men sen när han sa att han skulle glo på serier tyckte jag att det kunde va, får väl sitta här o glo några timmar till sen kan jag gå och lägga mig..

Hoppas på att veckan som kommer blir bra även om det är endel som ska göras..

Ha det!


Slapp nog hämta dem, dom kom med grannen nu..


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag sa ju att du fick komma ?:P Du glor ju bara på tv ändå..

2010-04-18 @ 21:00:28
Postat av: Anonym

klart jag fick komma men kände inte för't när du bara skulle glo på datan ;)

2010-04-18 @ 21:36:35
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0