Trötter

Är så glad över att det gick bra igår, hade fruktat den dagen men det kändes lugnt och tryggt nästan hela tiden :) Kom hem från Oskarshamn ett par skor rikare och en pojkvän som liftade med oss. Var dock helt slut när jag kom hem och är det än idag! puuh! jag vill bara gå och lägga mig..

Idag har jag varit på min praktikplats och har haft en hel del att göra trost att min handledare inte varit där, så det har varit lite roligare än vanligt.



När jag kom hem förut så tänkte jag ta en löparrunda men inte blev det av och nu är jag för lat så jag tror jag kör ett "magpass" och lite pilatesboll på det :) kan ju vara bra det med..

Imorgon har jag egen chafför till skolan, nina kommer och hämtar mig :)


Ha det fint!
Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

vad gjorde du då som du fruktat över?? kramkram!

2010-04-14 @ 21:37:13
Postat av: elin

Vi kan ta det när vi ses :) kram

2010-04-14 @ 22:07:36
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0