Ett litet snabbt inlägg..

Idag var det upprop i skolan och så fick vi lite information om kommande månader och år. ;) Jag kom hem ganska tidigt så har läst en del, min första bok på universitetstid är utläst så nu är det bara att fortsätta med nästa.. Cornelia kom förbi en sväng med nu på kvällskanten :)

Imorgon blir det ytterligare information  och indelning i grupper så vi vet vilka vi ska läsa med.. Då får jag träffa Michaela, min svägerska som ska läsa samma som mig fast på distans eftersom alla lärarstudenter ska samlas :) Efter lunch börjar det på riktigt, då är vår första kursintroduktion, läskigt men spennande :)

Nu ska jag nanna, ha det fint :)




Elin ♥ Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0