Inköp

Laddar upp lite bilder på vad jag köpte i Ullared i onsdags :)


På vägen dit hade en lastbil kört i diket så vi fick stanna ett tag i väntan på att få komma förbi olycksplatsen..


Blev lite skolsaker, mappar, block, flerämnensblock, suddigum och kalender..
En ny sminkväska, våtservetter och matchande pincett och nagelklippare ;)


Hittade även en skål som jag ville köpa till fredrik på alla hjärtans dag men den var slut på internet, och tur var kanske det, skulle då ha betalat 249:- men i Ullared kostade den vara 49:- :) Skålen passar oss perfekt för vi är så snåla med vårt godis :P haha..

 
Två nya mattor fick det bli och så två cykellås så min cykel i kalmar inte blir snodd och en pump till den också :)


I klädväg blev det en t-shirt, lite trosor, en munkjacka och ett par strumpbyxor.. Köpte även ett regnställ och en tjock vinterjacka :)


Lite fotoramar, ett fotoalbum och så en ny mp3...

Tror det var det hela.. Är nöjd med mina köp.
Nu ska jag fortsätta med gårdagens arbete med att sätta i bilder i album :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0