Introduktionsdag

Igår var första dagen på den nya skolan och med den nya klassen och allt gick fint :) Jasse och jag tog tåget ner till Kalmar där jag mötte sanna och maria som ska läsa samma program som jag, vi tog oss till skolan och där väntade lite spex av studierektorn :)
Efter det fick vissa inriktningar följa med olika faddrar, jag hamnade inte med sanna och maria så kände ingen vilket blev lite nervöst.. Men efter ett tag lossnade det och man började prata med några olika.. Kändes väldigt bra efter "stadsvandringen" som vi hade gått.. Sen följde jag med två andra tjejer till giraffen och köpte korv :P hehe.. snacka om att vi var hungriga då ;) efter det blev det att traska till stationen där jasse väntade och så åkte vi hem :) En bra dag helt enkelt..

Väl hemma så hade min böcker kommit hem så det är väl bara att börja läsa nu då ;)

Idag hade vi tänkt åka ner en stund med p.g.a. att vädret inte var på bra så skippade vi det.. Istället har jag varit duktig och tvättat mina lakarn och städat lite :)

Imorgon åker vi in till kalmar och går på en föreläsning om kommande studier eller vad det hette och sen var det fadderjakt, kan nog bli skojigt :)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0