Läskigt?

Imorgon börjar (nästan) allvaret, blir att åka till kalmar för nollning/inspark eller vad det nu heter.. Ska träffa klassen för första gången och hoppas verkligen att jag kommer trivas.. På måndag nästa vecka börjar det på riktigt, då är uppropet och sen kommer det köra igång ordentligt! Måste ju säga att det är lite nervöst, står inför en förändring i livet, något helt nytt! Men jag hoppas att allt löser sig, det brukar det ju göra..

Denna dag har spenderats till stor del med min underbara pojkvän Fredrik, har också varit ute vid bror och lisas husbygge och kikat lite, mamma och jag tog med lite fika så de fick en paus i arbetet :)


Fick en cykel av Fredriks farfar som jag ska ha i Kalmar, tvättade och putsade lite på den igår.. Får hoppas att jag klarar mig från sönderskurna däck och stulen cykel.. För visst är den fin, rosa och allt? ;) hehe

Nehe om man skulle skaffa ett konto på Lnu och sedan sova..
Ha de fint!  ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

SV: Åh ja, den är superbra :) Blir glad av den :)

2010-08-23 @ 10:08:38
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0