Lathetssjukan

det var det jag drabbades av idag så jag struntade i att åka till kalmar idag, denna vecka är ju trots allt frivillig ;)

Istället gjorde jag en smarrig tacopaj som jag frös in i potionbitar, perfekt att ta med till skolan nu framöver.

Blev en bit till lunch idag med, det var jag värd.. haha..

Hade tänkt jag skulle ha läst i någon av böckerna och fixat med designen på bloggen idag men det har inte blivit gjort, vet inte när ja ska göra det för imorn ska jag ju jobba.. Men det löser sig väl nån gång..

Eftersom fredrik ska vara med sin kompis fredrik ikväll så bjöd jag hit cornelia, tror det blir att kolla på om det är någon förmarknad iår och sen köpa lite godis och ha tv mys :)


Måste bara visa den fina regnbågen mamma och jag såg igår när vi skulle handla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0