Vena

Dagen har spenderats med min fina vän cornelia ute i vena.. Vi har väl egentligen inte gjort så mycket, bakade lite muffins och pratade mest annars :)
Det gör vi alldeles för sällan, men kan tänka mig att det blir lite mer nu när hon flyttar till kalmar och det är ju där jag ska plugga nu i höst och 3,5 år framöver. Kommer nog tjuvgästa hennes lägenhet och sova några nätter då och då ;)

Ne nu måste jag sova, mamma och jag ska till ullared imorgon, blir nog en en rolig men lång dag =)

natti!
 



Älskar dig fredrik! <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

och tänk nu har du en alldeles egen soffa att sova på istället för en luftmadrass :p

2010-08-26 @ 16:20:54
Postat av: elin

jaså har jag? när var hur? :P

2010-08-26 @ 18:15:08
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0