Hej bloggen..................................

Hej min "döda" blogg, där det är alldeles för dålig uppdatering och ganska dåligt med kommentarer måste jag säga ;) hehe..

Har varit väldigt dåligt med uppdatering sensate tiden och vet inte om det blir bättre framöver heller, den som kikar in här lite ibland lär troligen märka det.. Allt går ju i vågor, också mitt bloggande..

Idag har jag myst med älskling och gjort lite julgodis, blev visserligen bara marsipan(mandelmassa)-figurer och polkagrischoklad med de var fint i alla fall.. Tänkte jag skulle göra brända mandlar någon dag i veckan sen :)

Denna vecka blir det ny delkurs, värdegrund tror ja den handlar om.. Blir att åka ner imorn eftermiddag och förmiddagarna på onsdag och fredag, sen har vi ett seminarim nästa måndag och så får vi lite "jullov" ända fram till 7 januari.. Härligt!

Detta skulle ju bli ett kort inlägg, haha.. men men, nu blir det snart att krypa ner i sängen :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför får ni jullov?! Fusk!

Vi måste ses när jag är hemma! Jag lär nog dock typ bo i Målilla men det tar vi då :p

Kram

2010-12-13 @ 08:24:07
Postat av: Fredrik

Här är en kommentar elin :) puss

2010-12-13 @ 14:53:36
Postat av: elin

Nja juluppehåll kanske man kan kalla det ;) måste ju plugga iaf fast ganska lugnt blir det nog :) Ja klart vi måste ses men varför målilla? Kram

2010-12-14 @ 18:06:01
URL: http://eliincecilia.blogg.se/
Postat av: elin

Tack fredrik, snällt av dig ;)

2010-12-14 @ 18:06:40
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0