Hemma

Puh, imorse vaknade jag redan innan 5, var hos fredrik och skulle åka med honom hem.. Sen var tanken att jag skulle åka med tåget 6.20 men så blev det icke, kände mig inte riktigt kry, min mjölkmage krånglade så ja mådde illa och hade ont i magen.. Tyckte inte de var en bra idé att åka till skolan då ;)

Nu har jag sovit några timmar o sådär och det känns lite bättre nu, tror det går över snart.. Men känns väldigt tråkigt att jag har blivit så himla känslig för mjölk nu, åt några chokladbitar från chokladkalendern och pulvermos igår och blev så pass dålig.. trist!

Men men, inte mycket att göra åt, får bli att vara mer försiktig nu.. Idag ska jag i alla fall läsa lite, missaar ju en lektion men det löser sig nog, plugga lite inför seminariet på måndag..

Frukost nu kanske?
Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0