Julen

Jag har haft en jättebra jul! Träffat många i både min och fredriks släkt och fått många fina paket :) Tack till alla som grattat mig på min födelsedag, idag som det är en halvtimma kvar på nu.. Hehe..

Det är nu en trött elin som började dagen med en köttbullemacka för att sedan åka och jobba på willys i några timmar.. Åkte till mormor efter det och nu på kvällen har jag hunnit med en promenad med Jasse och ätit och druckit lite gott :)

Tror jag ska gå ner och ta på mig något av alla de myskläder jag har fått och sedan, ganska snart gå och nanna..

Imorn blir det julkalas igen... Men inte klaga nu för nu är det med annat folk som man träffar alldeles för sällan, det är pappas bröder med familjer som ska ses, blir nog mysigt! :) Och så sitter jag och håller tummarna för min kusin som är gravid och redan har gått över några dagar, att allt ska gå bra för henne! :)

Nehe, myskläder nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0