Slöis

Sitter och ugglar framför datorn, igår tyckte jag det var okej med en slappdag men idag måste jag få lite gjort! Har en skrivuppgift som måste göras men jag har verkligen ingen motivation till det! Funderar på att städa garderoben istället, den är proppfull så det behövs verkligen, det har jag ju iaf motivation till, kanske bättre att satsa på det istället...

Imorgon blir det att åka till vimmerby och gå på lite rea :) aldrig fel med nedsatta priser..

Nehe om jag ska få något gjort då i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Sv: Jag förstår vad du menar. Tycker det är lite väl ''gammalt'' att skaffa barn vid 60+,..

2010-12-28 @ 13:05:22
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0