Fredag

Så var den sista dagen på lovet kommen och jag vet inte om det är skönt eller tråkigt, har ju inte haft så roligt lov precis så kanske det är lika bra ;) På måndag blir det tre veckors praktik på Ncc hos Nicke, får väl se hur det blir..

Idag har jag varit duktig, hittills i alla fall, har städat mitt rum så det är beboligt igen ;) haha.. Har även letat upp mönstret till os mössan som mormor kanske ska virka till mig, fast inte i gult och blått då..



Hade tänkt mig den i rött vitt och svart, men vi får väl se om det blir något med det..


Ska leta lite resor åt mormor och Bengt också, dom ville åka till Turkiet så ska se om jag kan hitta något passande :)

Ikväll kommer älskling hit och sen ska vi tillsammans med hans familj gå och äta på Kina, smaskens!
Hoppas på en trevlig kväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0