Så var man här igen..

För ett och ett halvt år sedan började blogga på min dåvarande blogg. Där skrev jag till och från i ca ett år fram tills för ungefär eller havår sedan då jag kände att det var meningslöst att behålla den. Sedan dess har jag ibland saknat ett ställe att skriva av mig på, uttrycka mina känslor m.m.

Därför gjorde jag mig en ny blogg, men ni kan inte räkna med dagliga uppdateringar och spännande läsning, jag är ju inte precis någon bra skrivare, men jag ska göra mitt bästa. Eftersom jag inte kommer att uppdatera så ofta (som det känns nu iaf) så är det bästa sättet att följa mig på bloglovin.


Denna dag började fint med solen som lös upp hela rummet, så jag passade på att ta en promenad i det underbara vädret :)



Vårt hus i solskenet med en himla massa snö utanför ;)

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0