Try Sleeping With A Broken Heart..

Det är namnet på låten som jag gillar väldigt mycket just nu, sorglig men lungnande på något vis.. Bra låt helt enkelt.

För en timma sedan så kom jag hem efter att ha varit hos älskling inatt. Igår tog vi en tripp in till Vimmerby och shoppade lite, ett par jeans från ciao bella blev det för min del och så lite fika på det med :)

Vi var även ute och kikade på min bror och hans tjejs tomt där de ska bygga hus, men just nu är det massa förarbete med slangar som ska läggas i jorden m.m. Fin tomt är det iaf, ligger på landet och har jättefin utsikt men ändå tar det inte mer än 10 minuter dit, skönt!

Nu ska jag snart gå på en promenad med Jasse, alltid trevligt ;) Efter det ska jag packa min telefon ordentligt sedan skick iväg den på lagning.. Hoppas de kan fixa den, så himla dyrt att köpa en ny..



Hittade en bild på älskling och mig innan vi skulle på Louises dop :) Saknar sommaren!


Imorgon börjar en ny vecka och lovet är slut, nu börjar en treveckors period med praktik, kan ju inte säga att jag är speciellt överlycklig. Jag är en av dom som hellre går i skolan och har de rutinerna ;) men ska väl göra det bästa av situationen..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Hej :) Jodå, visst kan jag göra det :)

2010-03-01 @ 20:26:22
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0