Grillat och kräftor

Ja det blev det igår när morbror med fru och min kusin kom till oss.. :) Hade en mysig kväll tillsammans, fredrik och mormor var också hemma och kräftorna smakade bra ;)

Idag har jag haft med mig Leia ut till Fredrik, hon var nyfiken på allt och var inte speciellt sugen på att lyssna på vad jag sa ;) haha,.. men hon är lika go för det!

Imorgon blir det jobb igen och om vädret är skapligt kanske vi tar en tur till Virserums marknad på lördag :)
Nu blir det att nanna kudde..

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Sv: Grillat är inte så illa heller :) Grönsaker och dipp är gotti gott gott :)

2010-08-05 @ 22:15:43
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0