Ledig..

Ligger på altanen och latar mig, än så länge är det inte skitvarmt här men graderna börjar stiga ;)
Torsdag och ledig dag idag, vi skulle ha åkt till några bekanta och hälsat på dem men de var på väg hem när vi ringde så det blev inställt, vad ska jag göra nu då?
Behöver ju lite bränna men känner inte för att ligga still, jag vill göra nått, shoppa eller vad som, jag menar man måste ju passa på på de få lediga dagar man har ju..

Igår fyllde min bror 28 år så vi var där på lite kalas, trevligt vare.. :)
En tanke skickas också till min farmor Iris som skulle ha fyllt  år idag..


En bild på bror från i julas :)

Ne nu ska jag se om ja kan hitta på nått på mamma och pappas näst sista semesterdag ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0