In love always and forever.!

Nu när man är borta från varandra märker man som mest hur mycket man älskar någon..
Jag har saknat Fredrik hur mycket som helst nu när han är på semester, det kan tyckas vara lite barnsligt att man knappt kan vara ifrån någon ens en vecka, men jag tycker det är ett bevis på hur mycket man älskar personen när man saknar varandra.

Man betyder något för en annan person när man blir saknad och är alltså älskad :)

Läste om ett par som gjort slut förut och hur dåligt den personen som blev dumpad mådde, fy säger jag bara.. Jag vill verkligen inte hamna i den sitsen.. Fy så dåligt jag skulle må utan dig Fredrik! <3


Det är varken Fredrik eller jag på bilden..

Är så glad att jag har dig älskling, du är allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0