Semester längtan..

Är lite trött på mitt liv just nu, vill ha semester och åka någonstans.. Älskling är på semester med sin familj och har bara varit borta två dagar än men det känns som han hade varit borta i nån vecka eller så.. Känner mig så ensam när han inte är hemma..
Vill inte jobba jag vi göra något kul med personerna som jag gillar..


Tog ett lite fint kort på lavendeln vi har i trädgården :)

Imorn ska jag jobba 7-16 sen på min första lediga lördag på tre veckor ska jag och jasse åka till kalmar på öppet hus på linnéuniversitetet och förhoppningsvis blir det lite shopping på det med..


Värdelöst kort på våra nya tandborstar, längtar till min pojk kommer och inviger sin ;) hihi Har precis invigt min och nu blir det sängen..
 Natti!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Kommer om några dar älskling vänta på mig :)

2010-07-22 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0