Sommardag

Sommar, sol, superfint väder och jobb, det är min början på den fina sommaren.. Har hunnit jobba 2 veckor nu och har bara 5 kvar, wiie .. snacka om att jag längtar tills jag får lite ledighet, jobbade i lördags och ska jobba de två kommande lördagarna också vilket betyder att jag inte får två lediga dagar i rad på tre veckor.. Känner att jag klagar mycket nu men det känns inte roligt att jobba nästan jämt..

Ne men det possitiva är att det är toppenväder, himla varmt och skönt hela tiden..


Solnedgång under en cykeltur med jasse ;)

Idag har vi varit i stugan och gottat oss, badat en massa och slöat!

Sötisarna Leia och Mira var vid stugan med, och stackars lilla Mira var inte så pigg..


Mitt sommarpardis, älskar att vara där! det är så himla mysigt och avslappnande :)


Till slut bjuder jag på en avslappnad bild av mig sittandes i skuggan ;)
Är dock blek fortfarande men har iaf lyckats få några sommarfräknar :)


Kommentarer
Postat av: fredrik

Älskar dig <3

2010-07-11 @ 23:26:46
Postat av: mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Tack :)



Sv: Haha, jag är skapligt blek jag med kan jag ju säga :)

2010-07-13 @ 21:54:42
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0