Rubrik?

Sitter här i min källare och tittar på "att göra en pudel", filmen verkade seg först så tittade på lite annat en stund men nu kom jag tillbaka till den och den var ju faktiskt helt okej..

Min skrivlust försvinner såhär på sommaren, det flyter inte på så bra ;) men jag hade tänkt att jag skulle skriva om helgen och så, så jag får väl göra ett försök.. hehe..

I torsdags på min lediga dag så åkte mamma och jag till vimmerby, lite reashopping och så besökte vi astrid lindgrens näs, en stund iaf.. Det var nog tur vi kom iväg en stund annars hade jag gått under för jag var så uttråkad..

I fredags blev det jobb 8-16 sen åkte jag ut till älskling i några timmar innan jag åkte hem och sov tidigt..

Lördagen började med att gå upp klockan 6 och jobba till halv tre. Efter det kom min pojk hit en stund innan vi åkte till Henrik, Elin och Louise där det bjöds på taco :)
 
Och ja idag sov vi ut på min lediga dag, har tagit det lugnt och så.. Var hos fredriks farfar och så var mormor här när jag kom hem förut :)

Se där har ni en tråkig sammanfattning av en ganska bra helg :)

Nu blir det ytterligare en veckas jobb och förhoppningsvis slipper jag min tredje jobblördag i rad då jag hoppas på att någon kan ta den så jag kan åka på öppet hus på linnéuniversitetet i kalmar.. :)


Hoppsan vilket långt inlägg det blev ;) haha..  

Snart sängen nu, ha det fint! :)

Kommentarer
Postat av: mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Sv: ja vad jag tyckte om den :)

2010-07-19 @ 02:56:46
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0