=)

Det närmar sig studenten med stormsteg, bara en vecka kvar nu och hur konstigt känns inte det?
Både roligt och tråkigt men mest roligt tror jag ;)

Idag tog jag sovmorgon, äntligen, var så länge sen sist, var nån timma i skolan, hade betygssamta och planerade lite inför nästa vecka.. Åkte till lilla Leia och tog en promenad i det sköna vädret med lilla bus vovven, hon badade en gång och vill göra det flera gånger till men idag var faster lite sträng så det fick räcka med en gång ;) hehe..

På eftermiddagen var jag hos fotografen och tog studentfoto, hoppas på att han fick några bra bilder.. När jag ändå var uppklädd och vädret var fint så tog vi några bilder hemma med om det nu skulle bli dåligt väder på studenten, vilket jag verkligen inte hoppas!

Tänkte jag skulle ladda upp några av bilderna sen som mamma och pappa tog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0