*

Har jobbat min första heldag på detta sommarlov idag, gick ganska bra även om jag är trött nu.. Imorn blir det bara en halvdag eftersom vi ska åka iväg till Öland efter lunch, stannar tills på torsdag då vi tar tåget hem och henke och angelica byter av oss i husvagnen och gör mor o far sällskap.

Vår midsommar blir inte alls som jag hade tänkt mig, jag som efter mycket tjat fick vi stugan så vi kunde vara där men då var det bara två som kunde och det är ju inte mycket till firande.. Istället ska vi vara med Fredriks familj hos en av deras bekanta, men det blir säkert också kul. Stugan får väl vänta till nån annan helg :)



Jag hoppas vi får lika härligt väder nu som vi hade när vi var i Stockholm med klassen, värme och underbar sol nu innan jag börjar de 7 intensiva veckorna med massvis med jobb..
Bilden är tagen på gröna lund :)

Nu ska jag packa lite inför Ölandsresan..
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0