Flygets dag..

Idag har vi varit och tittat på flygets dag på flygplatsen, såg massa fräsiga plan. Bland annat JAS gripen, spittfire, DC3, modellflyg och många mer. Jag tyckte faktiskt att det var ganska intressant, flygplan är speciella fordon.


DC3:an

Igår blev det en hel del tittande på det kungliga bröllopet, fint var det och det kan vara roligt att se ett bröllop från kungahuset, det sker ju inte varje dag precis. ;) älskling tyckte jag var tråkigt så vi satt i olika rum och ugglade, haha.

Sitter och tittar på en av mina favoritfilmer, Systrar i Jeans, men ska nog sova snart, upp och jobba imorn.. Sen blir det öland på tisdag eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fordon* ;) .. Du menar väl tisdag va? :P

2010-06-21 @ 01:13:37
Postat av: elin

ja jag menar tisdag, blev visst fel där ;)

2010-06-21 @ 18:10:28
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0