Helg :)

Jag har blivit dålig på att blogga, men det beror nog på att det har varit så fint väder senaste veckan. Jag hoppas det fortsätter så nu för jag vill verkligen att det ska vara fint väder på fredag då vi tar studenten! :) Det sägs att det ska börja regna imorn och fortsätta hela veckan men vi får hoppas de har spått fel..



I helgen har jag varit med min älskling, cyklade ut till jernudda igår där vi gjorde rabarberkräm sen på kvällen cyklade vi hem igen.. Idag har vi bakat kladdkaka, smaskens!

 

I fredags efter skolan hittade cornelia och jag denna snygga polisman utanför polishuset :P cooling enligt mig..

Nu tänkte jag att ja skulle se om ja kunde hitta nått ställe som Fredrik och jag kan åka till innan jag börjar jobba, vore mysigt :)
Måste leta upp lapp om skattejämkning med..

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0