Sommardag

Sitter på altanen hos Fredrik och lyssnar på sommarmusik, ser hästarna gå på ängen lite längre bort och hör fåglarna kvittra, allt är perfekt förutom att grannen klipper gräset ;) men förhoppningsvis är han klar snart..
Älskling och jag tog ordentlig sovmorgon idag, blev förvånad när jag vaknade och klockan var 11.20, men det kan vara skönt ibland det med.
Annars har vi mest tagit det lugnt idag, var och hämtade lite paket på Ica, i ett av dem var min mobil som varit på lagning igen. Vi får väl hoppas på att den fungerar nu ju, fast om den går sönder igen får jag ju en ny o de är ju inte helt fel det heller :P
Ne om ja skulle läsa lite i min bok som jag började med för en evighet sen, nu har jag ju tid med sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0