Älskling tyckte..

.. att jag hade varit lite dålig på att uppdater på sista tiden, och visst har jag det ;)
Har hänt så himla mycket!
För att nämna lite så har det varit UF mässa med en massa förberedelser, mycket i skolan, kalas för cornelia och överaskningsfest för bror :) UF mässan var toppenkul, ni kan läsa mer här.

Nu har jag gått och blivit sjuk, igen.. Fy va trött jag är på att bli förkyld och sjuk så ofta.! Mamma trodde att imunförsvaret blev så dåligt efter jag hade haft körtelfeber, bror var visst likadan i några år efter han hade haft det. Var 1,5 år sedan jag hade det så vet väl vad jag har att vänta mig några år till :( skit!

Har lite läxor som borde göras men vet inte om jag orkar, tror ja sparar dem till lovet..
Ne om ja skulle gå och sova, igen.. haha..

Ha det!
/Elin

Kommentarer
Postat av: fg

Älskar dig(L)

2010-03-28 @ 16:53:25
Postat av: elin

Älskar dig med söt <3

2010-03-28 @ 21:21:52
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0