Den där väskan..

Dagen till ära tog vi tillsammans med Fredriks familj en tripp till Linköping för lite shopping, alltid kul!
På vägen dit satt jag och hoppades på att en väska som jag tittat på på nätet skulle finnas i H&Ms butik men jag hade inte allt för stora förväntningar.
Väl inne på Hm hittade jag väskan, jäkligt gutt måste jag säga för där slapp jag 60:- i frakt och faktura avgift, dom kan ju läggas på något roligare :) Dessutom hade jag ett presentkort på 200:- så det blev en billig väska.
Hittade även lite annat fint, två vanliga t-shirt och så en tunika med =)
Elin Blouse från Gina Tricot :) 149:-
Bra dag helt enkelt, ikväll blir det kanske melodifestivalen och någon film men pojken min :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0