Måndag igen.

Nu var helgen slut och den nya veckan har börjat.
Dagen på praktiken har varit ganska bra, haft en del att göra så då är det ganska kul :)
Sista veckan nu med, skönt!

Åh vad jag gillar att det börjar bli ljust på morgonen och kvällen, fast kanske inte jätteroligt att vakna av solen klockan 6 när man har en halvtimma kvar att sova ;)

Under dessa praktikveckor har jag varit lite slö så därför gjorde jag en "att göra-lista" kanske kan hjälpa mig lite..



Nu blir det familjen annorlunda och sen saltön..
Men under tiden ska jag uppdatera vårt företags blogg ;)
Mümsli UF

Ha det fint!
Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Knasboll du e elin :) Att göra lista hhihi ^^

2010-03-16 @ 18:12:27
Postat av: elin

men man får mer gjort då o så glömmer mandet inte.. ;)

2010-03-16 @ 22:00:10
URL: http://eliincecilia.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du glömmer säkert kolla på listan :P

2010-03-16 @ 23:38:45
Postat av: elin

inte glömmer kolla i så fall mer att jag ignorerar den ;)

2010-03-17 @ 20:39:23
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0