Min söta mamma!

Min mamma är så söt. Jag hade önskat  mig ett hål i örat i julklapp och det löste hon med vykortet på bilden ;)

 

Tyckte det var så gulligt, mest kanske för att kortet var fint men i alla fall :)
Idag har jag utnyttjat detta "presentkort" och tagit mig ett till hål i mitt högra öra..

Andra veckan på praktiken nu med, dagen har varit bra, började med att attestera fakturor och lite annat kontorsjobb sen på eftermiddagen skulle ja plocka iordning bland kläder böcker o massa annat, då hittade vi en strandpåse med två handdukar som det stod reserverat på och lite annat plock, även en snygg vårjacka, så det fick jag ta med mig hem :) Gillas! :P

Nu är det sessongspremier på saltön, är det bara jag som ser på det, är de en gamlingserie? haha, jag gillart i alla fall! :P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Allt du ser på är gamlingserier ;)

2010-03-08 @ 21:04:17
Postat av: elin

Ne det är det inte alls! ;)

2010-03-13 @ 18:04:58
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0