Onsdag

Nu har jag varit sjuk sedan i lördags alltså nästan 5 dagar men nu är jag äntligen på bättringsvägen, fast imorse kunde ja inte få ett ljud ur mig, nu är de lite bättre låter lite som ja är i målbrottet, haha. :)
Är hemma från praktiken idag, kände att vill bli lite piggare innan ja börjar anstänga mig, men imorn får det nog bli skola, inte bra att missa alltför mycket..

Nu har jag gjort lite läxor men har många kvar att göra så det är väl bara att stå i, har något att längta efter med, vill börja läsa i en av saltön böckerna som jag lånat på bibblan :)

Påsk till helgen nu med, blir att äta påskmiddag hos älskling på fredag och hemma på lördag, mysigt! Tror jag har kommit på vad älskling ska få i sitt påskägg med, kul kul!

Glad Påsk! =)


Ne om man skulle gå upp och ta sig någonting att äta och sedan fortsätta med läxorna.
Ha det fint!
/ Elin


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tycker du om mange schmidt ?

2010-04-01 @ 11:09:52
Postat av: elin

Knäppis! Det är reklam ju ;P

2010-04-03 @ 21:07:11
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0