Veckan

Nu har första praktikveckan gått, känns skönt att en av tre är avklarade ;) Har inte haft speciellt mycket att göra så känns meningslöst att gå dit nästan..

För övrigt har väl veckan varit bra, älskling var här i onsdags och gosade <3
Igår var jasse här och vi arbetade med vårt UF företag Mümsli UF, planerade en hel del inför mässan som är den 24 Mars på Metropol, inköp, monter, reklam och lite så. Känns skönt att vi fått lite gjort :)

På vägen hem från Ncc idag så svängde jag förbi en frissersalong och tänkte att jag skulle ta ett till hål i ena örat, hade hoppats på att få göra det idag men på måndag blev det :) skönt att jag tog tag i det, tror ja pratat om det i ett år snart ;) haha..

Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet med en vetevärmare runt nacken och lyssnar på någon gammal sommarskiva på Spotify. Hoppas nackvärken försvinner nu!


Min fina vetevärmare som jag sydde i högstadiet =)
Jätteskön när man har ont i nacken eller magen!

Om några timmar blir det att åka ut till älskling <3
Ha det fint!
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0