Det är mycket nu..

Har haft fullt upp hela veckan och har inte hunnit uppdatera speciellt bra..
Igår hade vi en skogsdag i skolan vilket var väldigt kul, var även på företagsgala i Virserum där det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Ett stort Grattis till Linn och Sandra i Hälsokroppen UF som kammade hem priset årets bästa UF företag i kommunen :)
Jag har jättemånga bilder som jag borde ladda upp men just nu är jag så trött så det orkar jag inte..

Imorgon blir det bal, det mesta är nu fixat inför det så det ska bli kul! Dock tråkigt att vädret ska bli dåligt, regn hela dagen är vad vi har att vänta.. Kom och titta på oss i Hagadal klockan 15.00.


Bjuder på en bild från igår.. ;)

Hoppas på en trevlig dag imorgon..
God Natt!
Kram



Måste tillägga att jag har köpt en studentklänning nu, efter att ha provat 15 olika idag så blev det en som kanske inte riktigt var som jag tänkt mig, men vi syr om den lite så blir det nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0