Helgen..

Åh så har jag gått och blivit sjuk, igen.. Jävla dåligt imunförsvar jag har asså! :(

Har iaf varit och skrivit ett prov idag, kände att jag var tvungen att få det gjort, gick väl hyfsat iaf.. Hade tänkt att jag skulle gå på matten sen med som börjar om en timma, får trycka i mig lite panodil så får det gå.. Är mer fundersam över hur det ska gå med bränbollsdagen imorn, jag som har börjat slå ganska bra ju.. Men jag får väl vara med när vi är ute, springa tvivlar jag på att jag orkar..

Nu lite bilder från veckan och helgen :)


Var och tittade när musikskolan spelade i parken i torsdags och så kollade vi på de gamla bilarna =)


I Lördags var vi på ettårskalas för lilla Louise, åt smaskig tårta..


Hade en mysig helg med älskling, fint väder i söndags =) <3


Sommarfint på altanen.. Mamma, Leia och bror på bilden..

Har haft en mysig helg även att jag varit sjuk, måste kurera mig nu ;) hehe..
Nu blir det mat, sen ta panodil och åka till skolan igen "/
Kram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är du som gör det mysigt älskling<3 tror inte jag spelat brännboll sen i nian haha :P

2010-05-31 @ 19:02:34
Postat av: elin

men jag skulle ju inte varit mysig utan dig ju <3 tillsammans är vi bäst :)



jaså, då kanske vi skulle ta och göra det i sommar då :)

2010-06-01 @ 21:53:42
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0