Kväller..

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, kommer ju aldrig i säng tidigt längre. Måste bli bättre på det!
 
Imorn har jag hela en lektion och på den ska vi ha bränbollsträning,wioo..! Men eftersom det är första lektionen så har jag hela dagen på mig att plugga sen vilket kan behövas! Grymt mycket att göra nu och Romeo fortsätter att ösa på med ännu mer :( tråkig man dedär..

Från det ena till det andra, Stockholm med klassen, Samhäll och Natur var toppen, skitkul att komma iväg lite från det vanliga :)



(Foto: Jasmina)

Första dan var vi på naturhistoriska och cosmonova där jag blev "instängd" ;)
På kvällen åkte vi till Grönan, på bilden sitter vi utanför.
Jag och Nina åkte en väldigt (o)romantisk kärlekstunnel :)
Dagen efter gick vi och kikade i Gamla stan, var på myntmuseum och gick en massa på stan.

Trevlig resa med massa fritid :)

Nu blir det sängen :)
Natti

Kommentarer
Postat av: fredrik

älskar dig knasboll(K)

2010-05-25 @ 16:34:22
Postat av: fredrik

älskar dig knasboll <3

2010-05-25 @ 16:35:03
Postat av: elin

Älskar dig med sötis <3

2010-05-26 @ 23:14:49
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0