Nu tar jag helg!

Åh va skönt med en kort vecka, är så trött på allt nu så det var väl planerat :)

Har varit i skolan och haft vår minst omtyckta lärare hela dan, eller ja till ett iaf ;) sen åkte vi hem..

Slängde lakarna i tvätten förut och städade rummet, det var verkligen välbehövligt, var så jäkla dammit.. Tänkte jag skulle byta gardiner och lite med sen, så det bli lite vårfresht.. Hade också tänkt skriva en "att göra" lista, vet själv att jag får mer gjort då så det blir nog bra, kanske kan klara av lite läxor då :)

Nu hade jag tänkt äta nått, men vad? är superhungrig men är bara sugen på spagetti, kanske eftersom det är min favorit, nykokt spagetti med lite smör och salt, mums! haha.. ne men något mer vettigt hade jag tänkt att få till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0