Olle <3

Gud vilken omtumlande dag måste jag säga, när vi hade lektion knackar de på dörren Romeo öppnar till en som sitter i rullstol och säger ville du komma in? Då hör jag nån i klassen säga Olle. Va tänkte vi Olle?
Snacka om att vi blev förvånade, kroppen bara fylldes av tudentals känslor och de flesta av oss började gråta..

För er som inte vet så var Olle vår lärare i 2:an, världens bästa lärare!! Men några dagar innan sportlovet 2009 fick han en stroke när han var i skolan.. Sedan dess har vi inte sett honom =(



Vi tog en bild tillsammans med honom, och han var fortfarande samma person, lika glad hela tiden. Han förstod allt vi sa men när han skulle säga någonting så blev det mest blurr, gud så hemskt! Men han tränar och kämpar för att bli bättre, nu kunde han stå men inte gå men jag slår vad om att han kommer lära sig det.. Han är en kämpe, en person att se upp till! <3


Vi har saknat dig Olle, du är bäst!


Till något annat, jag blev klar med mitt arbete i personlig försäljning förut :D 9 sidor med sammanlagt 2955 ord, haha trodde inte att det var så stort arbete men det blev så mycket text utan att jag bara skrev massa skit.. Hoppas att det var bra iaf :)

Snart Grey's men först ska jag försöka få iväg en beställning från La Redoute som krånglade sista jag skulle beställa..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0