Söndag kväll

Valborgshelgen har varit relativt lugn, i fredags blev det grillning vid sjön i jernudda och en massa raketer på det :)


Lilla Louise var med vid sjön =)

Jag har funderat mer på det där med att skaffa mig en liten ninis, skulle gärna ta med mig en hem och gosa med men mor o far tror inte jag kommer ha tid med den när jag börjar plugga i kalmar till hösten.. Någon sanning kan det nog ligga i det men vore ju så mysigt!
Har funderat lite på det mamma sa, att ha en över sommrarna och sedan ha den i Jernudda hos fredriks kanin på vintern när det är kallt ute, det skulle funka.. Men då är frågan om man ska ha en hane eller hona eftersom fredrik har en lite pojke så är det inte smart att ha en hona för då kan det bli fler ninisar och om jag har en hane kanske dom börjar bråka? hmm..

 
Så söta dom är <3

Nu börjar en ny vecka som det kommer hända väldigt mycket i ;)
På onsdag är det vårruset i Växjö, kommer nog inte hem förän  22.30.
På torsdag har vi frilufsdag i skolan, ska ut och vandra med idrotten.
På torsdag kväll är det företagsgala på DackeStop där vi kanske blir kommunens bästa UF-företag.
På fredag ska mamma och jag in till Vimmerby och handla.
Och till sist på Lördag är det bal, en heldag, först fixande sen blire fest :)

Kan nog säga att jag har en fullspäckad vecka ;) men kul ska det bli!
Ha det fint!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0