Söndag

Idag har jag hunnit med att måla hemma hos Henke och Angelica, stått på en hög ställning och vinglat i några timmar, hehe..
Har nu suttit med den muntliga framställningen till Nationella proven i Svenska B. Är klar nu efter ha trälat i några timmar, allt ska vara 5 minuter och nu när jag övade fick jag 5.10 så det ska nog gå bra. Eftersom temat var relationer så valde jag att prata om människans relation till djur, känns som om det passar mig ganska bra :)

Borde egentligen göra lite matte nu och kanske läsa några kapitel i Småföretagande B men vi får väl se hur det går med det.. På tal om vara slö har jag inte gjort någon ny design än, funderat på att ta någon färdig som finns lite här och var men vi får se, det får nog bli ett senare projekt för det är fullt upp även denna vecka.

Åker till Stockholm med klassen, samhäll och natur på torsdag och stannar till fredag, kan nog bli riktigt kul! Hoppas det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0