Göteborg

Sitter i Göteborg nu och lyssnar på spotify och tittar på bilder, jag är DJ ;) hehe..

Resan igår gick bra, jag körde till Ulricehamn ca 18 mil så det blev lite längre än planerat men det gick fin fint! Idag började vi med en lugn morgon för att sedan åka till frönlunda torg och shoppa. Efter några timmar och några hundralappar fattigare åkte vi vidare till ishallen och kollade på min kusin som spelade hockeymatch.. Har nu haft en trevlig kväll tillsammans med kära Micke, Anette, Eric, Marcus, Mamma, Mormor och Anettes föräldrar :)

Imorgon bär det hemåt igen, planen är att jag ska köra först idag med så det blir stadskörning för (nästan) första gången, byta filer och hålla koll på allt men jag måste ju testa ;) går nog fint!

Saknar min pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0