Inköp!

Har varit duktig nu på förmiddagen, tvättat och pluggat en del så det kan räcka med pluggande för idag :) Ska packa lite sen med, åker till Göteborg och hälsar på Morbror med fru och mina kusiner imorn! Har inte varit hos dem på flera år nu, de har bara varit här..

Nu kommer som lovat bilder på de nya investeringarna..


Gratisskor - fick av svärmor i söndags, dock sitter de lite tajt över vristen..


Fick även dessa, ganska sköna även att det är en (inbyggd) klack på 4cm eller något..


Detta är skorna som jag beställde från skopunkten, är jättenöjd med dem!
Ni måste tänka bort att mina byxor sitter lite knasigt ;)


Köpte bokstäver i Kalmar i måndags, supernöjd! Dock ska de inte stå där de är på bilden för där har ja ju mina fina bilder från balen och studenten..

Sådär ja, nu har jag hållt vad jag lovat! :) Nu blir det nog att ta det ganska lugnt resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0